Trgovine

Kaj naj sploh jemo?

Od začetka študija dietetike me vedno več ljudi sprašuje kako naj se prehranjujejo. Danes so mediji polni najrazličnejših informacij o dietah, zdravi prehrani in živilih, ki naj bi imela pozitiven učinek na ZDRAVJE. V taki poplavi informacij pa večina ljudi teško najde načrt PREHRANE, ki bi ustrezal njihovim prehranskim potrebam in življenskemu slogu. Zato bom v naslednjih objavah poskušala podati nekaj splošnih informacij o prehrani, ki vam bodo pomagale pri izbiri pravilnega načina prehranjevanja.

Origanovo olje

Naravni ANTIBIOTIKI, kot so nageljnove žbice (klinčki), olje divjega origana, olje čajevca, olje črne kumine, žajbelj, ameriški slamnik, sivka, izvleček grenivkinih pešk, češmin, česen, med, KOLOIDNO SREBRO ipd. delujejo v našem telesu kot širokospektralni ANTIBIOTIKI proti virusom, bakterijam (tudi rezistentnim na antibiotike), glivicam, parazitskim praživalim - in ne vodijo do pojava rezistence na njih (kar je značilno za številna enostavna farmacevtska zdravila). Origanovo olje deluje tudi proti nekaterim črevesnim parazitom in še posebej zaraščenim kvasovkam (Candida). Zelo pomembno pa je, da najnovejše študije nakazujejo, da je učinkovito tudi proti raznim kroničnim vnetjem (ko so denimo revmatska obolenja) in še več, celo deluje proti prekomerni teži.

'Rekli so mi, da ne bom nikoli več hodila!'

Komentatorka resničnostnega šova Gostilna išče šefa Savina Atai se lahko pohvali s čvrstim in vitkim telesom, za katerega že vrsto let skrbi s pomočjo joge. Gre za vadbo, ki ji je spremenila življenje, potem ko je prestala hudo prometno nesrečo, v kateri je utrpela resne poškodbe križnice in noge.
Savina Atai je že vrsto let navdušena nad jogo, ki ji je pri 17. letih pomagala, da se je po hudi prometni nesreči znova postavila na svoje noge. ''Nesreča mi je zdrobila križnico in poškodovala nogo, ki so mi jo najprej hoteli odrezat. Rekli so mi, da ne bom nikoli več hodila,“ se danes spominja in dodaja: ''To mi je uspelo, toda bilo bi nemogoče brez telovadbe in športa.“

Triki in goljufije, ki se jih poslužuje prehranska industrija

Namakanje oreščkovLjudje so danes bolj osveščeni kot kadarkoli. Berejo, raziskujejo, se informirajo. Je pa to še vedno bistveno premalo, da bi bili kos vsem trikom in goljufijam, ki se jih poslužuje prehranska industrija. Ta je vedno korak pred vsemi - le kako ne bi bila, ko pa za to namenja ogromno denarja. Prav ta en korak pa je za premalo poučenega in premalo previdnega uporabnika lahko smrtonosen.
Ko so se kupci poučili, da je sladkor škodljiv in rakotvoren, so ga korporacije za izdelavo umetne hrane hitro nadomestile z umetnimi sladili in se na izdelkih hvalile, da ti ne vsebujejo sladkorja. Ko pa so ljudje dognali, da so umetna sladila še dosti bolj rakotvorna in smrtonosnejša od sladkorja ter da redijo še na bolj zahrbten način, so se na izdelke vrnili zmagoslavni napisi: Vsebuje pravi sladkor! In je sladkor nenadoma postal celo nekaj bolj zaželenega od substanc iz laboratorija ... Vse pa priča o neizmerni hinavščini prehranskih megakorporacij.

samoporjavitveno orehovo olje

Poletje je tu,vsi si želimo biti malček zagoreli brez "praženja na soncu". Nekaj povsem naravnega, ki da pridih rjave barve, vendar ne ščiti pred soncem, ker ne vsebuje zaščitnih filtrov.

Domače OREHOVO OLJE

Vsako leto si doma v tem času pripravim OREHOVO OLJE, namakano v olivnem olju. Recept je enostaven. V steklen kozarec damo narezane mlade orehe, edino pravilo pri tem je, da mora biti sredica mladega oreha treh barv in sicer zelene, bolj bledo rumene in rjave. Morajo tudi biti dovolj mehki, da jih je mogoče narezati.Nekateri dodajajo tudi sveže liste, potem se to zalije z olivnim oljem, dobro zapre in postavi na sončno polico, kjer stoji dalj časa, da se olje obarva popolnoma rjavo. Olje postane temno rjavo po približno treh tednih, nekateri ga pustijo več časa na soncu, nekateri manj, odvisno od tega kakšno intenziteto barve želijo.

Prehlad preženite z obiskom savne

SavneDa bo vaš IMUNSKI SISTEM bolj krepak, v hladnih mesecih obiskujte savno. Z rednim savnanjem se možnosti prehlada namreč bistveno zmanjšajo.

Če savnanje izvajate redno in pravilno, dokazano krepi IMUNSKI SISTEM. Priporočljivo je predvsem za tiste, ki so pogosto prehlajeni, imajo astmatične težave in bronhitis. Savnanje uničuje viruse, ki vročino veliko slabše prenašajo kot mi.

Kako se zdravo zrediti?

Kljub temu, da je čedalje več ljudi občutno predebelih in ekstremno debelih in čedalje manj normalnih ali celo suhih, pa vseeno obstajajo ljudje, ki so zares izjemno vitki in jim nikakor ne uspe pridobiti kakega kilograma, ne glede na to, kako se trudijo. Eden izmed razlogov so lahko tudi prekomerno aktivna ščitnica; slaba absorpcija hranil (npr. CELIAKIJA) ali težave s črevesjem (npr. Crohnova BOLEZEN), zato se najprej prepričajte, da nimate katere izmed naštetih BOLEZNI.

Če pa ste sicer zdravi in tako vitki, da se nikakor ne morete sprijazniti s svojo postavo, prav tako pa ne vsaj malo zrediti, obstaja nekaj preverjeno učinkovitih strategij, ki vam bodo pomagale pridobiti kakšen kilogram na zdrav in varen način.

Kožo nahranite od znotraj

Kožo navlažite z arganovim oljemKožo negujte od znotraj z zdravo in uravnoteženo prehrano. Staranje upočasnijo antioksidanti, ki ščitijo celice pred poškodbami.
Pri odraslem človeku se debelina usnjice (dermisa) vsako leto zmanjša za en odstotek, ženske po menopavzi pa izgubljajo do 2 odstotka kolagena (BELJAKOVINE, ki med drugim skrbi za čvrstost in prožnost kože) na leto. Najhitreje v prvih petih letih menopavze. Koža zato izgublja čvrstost in pojavljati se začnejo izrazitejše gube.Ker je koža vse tanjša, pigmentne celice pa vse večje in njihovo število vse manjše, so vse izrazitejši tudi pigmentni madeži ali rjave pege.

Naše spletno mesto uporablja piškotke za boljše delovanje. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo POLITIKO PIŠKOTOV

EU Cookie Directive Module Information